Toimitusehdot

TOIMITUSEHDOT – KotiOn365.fi

Lähettämällä tilauksen sitoudut noudattamaan näitä ehtoja. Asiakkaana vastaat meille antamiesi tietojen oikeellisuudesta. Alle 18-vuotiaat eivät saa tilata tuotteita verkkokaupastamme.

Kaikki ilmoittamamme hinnat sisältävät arvonlisäveroa 25,5 %, ellei toisin mainita. Hinnat sisältävät toimituskulut Manner-Suomessa joko lähimpään noutopisteeseen tai kotiovelle toimitettuna tuotteen koon ja toimitustavan mukaisesti. Suuret tuotteet, kuten lavatoimitukset, toimitetaan aina kotiovelle.

Tilausten toimitus

Toimitusaika on tavallisesti 5–10 arkipäivää. Poikkeuksista ilmoitamme erikseen sähköpostitse. Toimitamme tuotteita vain Manner-Suomeen. Toimituksista muualle on sovittava erikseen.

Tuotteet voidaan noutaa noutopisteestä yleensä 7–14 vuorokauden ajan niiden saapumisesta. Ilmoitamme tuotteiden saapumisesta sähköpostitse ja/tai tekstiviestillä. Kuljetusyhtiö saattaa myös yrittää toimitusta osoitteeseen, vaikka kotiinkuljetusta ei olisi erikseen mainittu tuotetiedoissa.

Vastaanottamatta jääneet lähetykset

Mikäli ilman perusteltua syytä kieltäydyt vastaanottamasta tilaustasi tai jätät sen noutamatta noutopisteestä, tilaus palautuu lähettäjälle. Tämä ei ole kuluttajasuojalain mukainen palautus, ja pidätämme oikeuden periä todelliset meno- ja paluutoimituskulut ja mahdollisesta uudelleenlähetyksestä aiheutuvat kulut sekä 20 euroa käsittelykuluja. Tällaisessa tapauksessa tuotteen hinta palautetaan vähennettynä edellä mainitut kulut.

Palautukset

Tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus siitä hetkestä, kun olet vastaanottanut tilauksen. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäispakkauksessa ja myyntikelpoisessa kunnossa. Mikäli haluat palauttaa tuotteen, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse verkkokauppa@kotion365.fi tai puhelimitse 041-3284970 saadaksesi palautusohjeet.

Palautus tapahtuu lähtökohtaisesti asiakkaan kustannuksella. Kun palautus on saapunut meille ja tuote on tarkastettu, hyvitämme tuotteen hinnan 14 vuorokauden kuluessa. Huomaa, että hyvitys koskee vain itse tuotteen hintaa ja siitä on vähennetty kaupalle tai tavarantoimittajalle aiheutuneet todelliset toimituskulut. Säilytä palautuksesta saamasi kuitti, kunnes palautus on käsitelty.

Reklamaatiot ja tuotevirheet

Reklamaatiot on tehtävä mahdollisimman pian virheen havaittuasi. Tuotteen paketti tulee avata varoen ja vaurioittamatta pakkausta. Tarkasta sisältö ennen tuotteen käyttöönottoa.

Jos tuotteessa on kuljetusvaurio tai se saapuu selvästi rikkinäisenä, älä ota toimitusta vastaan, jolloin se palautuu lähettäjälle. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja liitä mukaan valokuva tilanteesta, yhteystietosi ja tilausnumero. Mikäli tuotteessa havaitaan vikaa pakkauksen avaamisen jälkeen, asia pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan varaosia toimittamalla.

Asiakaspalvelumme tiedot reklamaatioita varten:

Sähköposti: verkkokauppa@kotion365.fi
Puhelin: 041-3284970

Mikäli reklamaatio on aiheellinen, voimme toimittaa varaosia, vaihtaa tuotteen uuteen tai sopia hinnanalennuksesta. Ensisijaisesti reklamaatio hoidetaan varaosilla. Jos mikään edellä mainituista ei ole mahdollista, hyvitämme tuotteen arvon.

Yhteystiedot

KotiOn365.fi
Sähköposti: verkkokauppa@kotion365.fi
Puhelin: 041-3284970
Y-tunnus: 1328014-4
Laskutusosoite: toimisto@kotion365.fi (Kiertotähdentie 7 varasto 2, 20200 Turku)

Asiakaspalvelumme auttaa arkisin klo 9–16 ja osittain muinakin aikoina.


Nämä sopimusehdot ovat voimassa toistaiseksi. Pidätämme oikeuden muuttaa ehtoja ilman erillistä ilmoitusta. Suosittelemme tutustumaan ehtoihin aina ennen tilausta.